כל המידע על ביטוח נסיעות לחולי כליות

אם אתם מחפשים את כל המידע על ביטוח נסיעות לחו"ל עבור אנשים אשר מתמודדים עם מחלות כליות, אתם לא מוכנים להמר על הבריאות שלכם, וטוב שכך. בשורות הבאות, נבין כיצד לבחור את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם – המידע הבא בחסות צוות אתר גודיי – בית השוואת מחירי ביטוחי נסיעות.

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות מיוחד?

ביטוח נסיעות רגיל בד"כ אינו מכסה מחלות כרוניות, כמו למשל מחלות כליות. לכן, בין אם המבוטח סובל מאי ספיקת כליות, מחלות של בעיות חלבון או דם בשתן וכו', חשוב במיוחד שהוא או היא ירכשו ביטוח נסיעות מיוחד. ביטוח זה יספק את הכיסוי הנדרש במקרה של החמרה במצב הרפואי במהלך הטיול, לא עלינו. אם כך, רגע לפני שאתם ממהרים לתפוס את הטיסה הראשונה של אל על או וויז-אייר, חשוב שתיקחו בחשבון מה כולל ביטוח נסיעות לחולי כליות. אתר https://www.gooday.co.il מרכז בתוכו את כל המידע הנדרש בנושאים אלו, אם כי בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע רלוונטי גם כן – המשיכו לקרוא.

אז, מה כולל ביטוח נסיעות לחולי כליות?

הכיסוי המדויק של ביטוח נסיעות לחולי כליות משתנה בין חברת ביטוח אחת לאחרת, אך בד"כ ביטוחים אלו כוללים כמה סעיפים עיקריים. למשל, כיסוי של הוצאות רפואיות כגון טיפולים, תרופות, אשפוז ועוד. עוד במסגרת של ביטוחים רפואיים, חלק מהחברות מספקות גם ביטוח של פינוי רפואי לישראל, חלילה במקרה הצורך. יש לציין כי במקרים אלו בהם מבוטח צריך הטסה רפואית חזרה לארץ, חברת הביטוח בדרך כלל תספק כיסוי של ליווי ע"י רופא צמוד (לרוב דובר עברית). עוד חשוב לציין כי בנוסף לכיסוי של הוצאות רפואיות, כל ביטוח נסיעות סטנדרטי אמור לכלול את האלמנטים הבאים:

  • כיסוי ביטול נסיעה: בעוד כי הכיסוי הסטנדרטי יכלול פיצוי כספי במקרה של ביטול הנסיעה עקב סיבה רפואית, פוליסות מסוימות כוללות החזרים כספיים על ביטולי טיסות, בתי מלון, רכבים שכורים ועוד. לכן, חשוב לברר מראש אילו "הוצאות ביטולים" הביטוח מכסה.
  • כיסוי לנשים בהריון עם מחלות כליות: במקרים בהם אישה בהריון מעוניינת לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, ואותה אישה לוקה במחלת כליות מסוימת, יש לקחת בחשבון שחלק מחברות הביטוח יהיו מוכנות לבטח את האישה עד שבוע 32 בלבד.

לסיכום, איך להוזיל את עלויות הביטוח?

באופן כללי, ביטוחי נסיעות סטנדרטיים עולים כמה עשרות שקלים בודדים ליום, לעיתים אפילו כ-2 – 5 דולר ליום. בכל זאת, למרות שהמחירים יחסית זולים בימינו, כאשר רוצים לרכוש מספר ביטוחים, העלויות יכולות להסתכם במאות וגם אלפי שקלים. לכן, השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה את הפתרון הנכון ביותר. השוואת מחירים מאפשרת לכם לבצע סקר שוק 360, כמו גם למצוא את החברות המומלצות ביותר לפי חוות דעת של לקוחות מבוטחים אחרים. כל זאת, באתר גודיי אשר מהווה בית לאלפי צרכנים חסכנים בישראל.

מזוודה

דילוג לתוכן